måndag 12 augusti 2013

Värmland




















Så är fin utsikt har de från köksfönstret, J:s svärföräldrar. Alldeles intill Vismen.

Vi hade så trevligt i Björneborg.
Vackra omgivningar, trevliga människor och mysigt umgänge med intressanta samtal.

På hemvägen hälsade vi på syster M och svåger L i Mariestad. Vi hann med en fika och som vanligt fanns det massor att tala om. Vi måste skärpa oss så vi ses oftare!

Nu är det jobb som vanligt. än så länge är det rättså lugnt. Alla är inte tillbaka från semestern och nere i Europa har de precis börjat ju. Så dagarna är inte alltför ansträngande faktiskt.
Ändå har jag varit jättetrött på kvällarna så det ahr blivit en liten slummer i soffan mitt på kvällen. Vilket  resulterar i att jag sitter uppe lite för sent när jag väl piggnat till.

Nä, annars är det inget nytt på fronten vad jag kan komma på:-)

Inga kommentarer: