onsdag 7 augusti 2013

Inspiration

Ibland stöter man på såna härliga människor!
Härom dagen hittade jag en lchf podd. Där var det en tjej som kallar sig lchfingenjören som pratade om sin viktresa.
Inte nog med att hon är en engagerad och sprudlande lchf-anhängare. Hon är så klok och rolig också.
Läs hennes blogg här









Tjejen skriver så himla roligt och slagfärdigt. Helt i mitt tycke. Hon låter bättre än många positivitetskonsulter och är så klok i sina uppfattningar att man inte fattar att hon är så ung.
Man hör det bara på stilen. Både att hon är ung och att hon är göteborgare:-)
Väldigt charmigt!

Well, annars är man på kontoret idag. Det är rätt OK.

Jag har så roligt i mina tankar!
Det är en hemlis än så länge. Men jag kan säga att det är väldigt roligt att tänka på. Sånt piggar upp!
Jag kan tyvärr inte säga ett knyst om det mer än att det är roligt:-)

Här är dagens Olle-bild. Jag fick dölja mammans tutte. Är inte säker på att hon vill ha den ute i cyberrymden.




Inga kommentarer: