torsdag 8 augusti 2013

Dags för rensning


















Ojojoj!!!
Nu måste jag ha garderobsrensning!
Man får inte shoppa så mycket kläder om man inte rensar ut något gammalt.

Idag stämde jag möte med lilla J utanför hennes jobb för att ses en stund och för att lämna över några saker som var kvarglömda hemma i Åsa.

När vi ändå var ute på stan ville jag visa henne rean på Flash.
 Det kunde ju kanske eventuellt finnas nåt hon gillade där....
Gissa vem som fick sig ett par mörkblå jeans och ett limegrönt linne??

Lilla J köpte inget och ville inget ha heller. Hon har köpstopp på kläder för hon är så trött på att knappt få in alla kläder i garderoben när hon tvättat dem. Och då kom den förståndiga tösen på att "Då behöver man faktiskt inte köpa mer kläder på ett tag, när man har så himla mycket redan. Det är bättre att använda dem man har."

Jojo! klok unge den!

Lilla A är på londonweekend med sin pappa, styvmor och den äldsta av halv-lillasystrarna. Hoppas allt blir bra med den resan. Hon såg i alla fall fram emot att komma tillbaka till sin gamla hemstad och skulle passa på att träffa några vänner.

Nä, annars har jag jobbat hela kvällen så att jag kan leverera före deadline i morgon. Kunden har satt fredag eftermiddag som leveranstid och jag tycker det är så kul att leverera tidigare. Även om det var riktigt tight med tid för det här jobbet.
Så i morrn bitti har han filerna i sin mailbox.
Det är väl ändå bra så säg!!

By the way så var bebben så här söt i morse ;-)




Inga kommentarer: