onsdag 5 december 2012

Snöar i Stockholm

Kära nån vad det snöat här!!
Rena rama kaoset blev det.
Jag fick tom åka tunnelbana till kontoret!!
Det gick inte ens att komma i kontakt med Taxi Stockholm så jag traskade hurtigt från Medborgarplatsen till Slussen. T-bana till Liljeholmen och en liten promenad till Årstaängsvägen.
Tur att jag tog med mina vinterkängor när jag åkte upp igår!
Men lite mysigt är det allt.
Man blir lite barn på nytt när man pulsar sådär.
Inga bilar kunde köra i Götgatsbacken så där pulsade folk mitt i vägen.
Lite julkalenderstämning var det
De här två ungdomarna hade precis grävt fram sin bil när jag pulsade förbi i eftermiddags.



Skönt att sitta på hotellrummet och sticka när det är så busigt ute:-)

1 kommentar:

nattugglan sa...

men jisses säger jag!! Här har vi knappt en cm´snö..o kallt..nu är det -18..tur att du din stickning o ett varmt hotellrum.