onsdag 18 april 2012

This is what I do


all day long
Nästan...

Nä det är inte tråkigt alls! Det är jätteintressant att spåna kring vilka produkter och tjänster vår nya databas ska stödja.

Annars har jag kardat och spunnit.
Igår.
Två fulla spolar.
Sen tvinnade jag ihop dem så att det blev ett tvåtrådigt garn.
Inte helt jämnt, men man är ju ingen maskin heller:-)
Det är svårt, men jätteskoj!

Hela tiden tänkte jag på AA. Jag kallar henne AA, min nyvunna ull-vän, för jag har ju redan så många A.

Hörde hennes röst.
Inte släppa där!
Håll fast med den handen!
Se till att du har ordentligt med snodd på tråden innan du släpper iväg.
Nä, inte så högt upp på kardan!

Som sagt, jättekul är det!
Får visa lite garn här sen:-)




5 kommentarer:

fale artut sa...

Det ser Fale avancerat ut! Ha de!

fale artut sa...

Skall du konstruera en ny spinnrock?

Ann G sa...

Jag tycker mig förstå vissa delat. Stickor: MV, OBO.

Ann G sa...

Herregud - jag stavar som en kratta: menar såklart delar och stickord.....

Magganmagi sa...

Ann G: hehe! Du förstod direkt antar jag:-))