lördag 5 november 2011

Ännu värre


Idag tog vi en liten lugn promenad i det fina vädret.
Vi gick förbi lilla mamsen som var ute i trädgården och släpade ris och grenar.
Spänstig som en 20-åring.
I all fall oändligt  mycket spänstigare än vad jag är just nu ...

Som den självsvåldiga (och med förlov sagt otåliga) person jag är har jag med hjälp av en söt vän lagt till ett medikament i min medicinering.
Det är ju dumt att följa doktorns ordination när man kan manipulera med lite mer medel.
Jag ska inte avslöja riktigt vad och hur för så får man ju inte göra för farbror doktorn.
Men jag hoppas att detta grepp ger goda reslutat.
Det känns rätt ok i min ischias och min rygg idag, trots promenad, och "trots" extramedicin...
Åtminstone inte värrre ...despite this posts header... hehe

Well, under kaffepausen hos mor pratade vi bla  om alla trevliga program som går på TV numera.
Det finns så mycket roligt och trevlig att se.
Välgjorda serier som Downton Abbey och trevliga serier som
Bonde söker fru, Arga snickaren,  Ensam mamma söker....och
-"Och så sommarpratarna och det där.. vad heter det nu ..."Ännu värre"" , kläcker mamsen ut sig!
Hahaha!!
Mycket roligt!!
Sorry mams!!
Hihihi!!!

Ikväll är det nytt avsnitt med Eva Dahlgren som värdinna.
Ska bli kul att se
:-)



Inga kommentarer: