onsdag 27 april 2011

Long time no see

Hoho, nu är jag här!
Jag har varit här hela tiden men bara inte hunnit blogga.

Det har varit så mycket med allt sista tiden..

Kort resumé:

Jobbat
varit i Stockholm
haft hantverkare hemma som fixat alla torksprickorna.
jobbat
varit i Borås
haft besök av Amanda
varit på kalas
jobbat
varit i London
varit jätte-bröta-förkyld hela Påsken
(och jag som ALDRIG är sjuk, men nu åkte jag på värsta jätteförkylningen så att jag tom tappade rösten ett par dar, fortfarande hes)
suttiti i solen
klätt om växthuset (med hjälp av sambon, tack tack)
jobbat
varit i Malmö

Ja ungefär så!

I morrn har jag förmånen att få jobba hemifrån.
Vårt kontor flyttar till större lokaler lite längre ner i samma hus.
På fredag får vi komma till det nya för att rigga våra rum.
Kul!

Annars har jag stickat lite på min Moonstonekofta.
Den är snart klar.
Lite kvar på sista ärmen bara, sen ska den blockas och monteras.
Hoppas den inte blir för liten.
Jag har nämligen en hel och en nästan hel härva kvar.
Haha, det blir väl till att sticka om den som jag brukar göra för det mesta tycker jag...

Alla mina plantor växer och frodas och så fort jag hinner ska de planteras ut i växthuset.

Nu ska jag skärpa till mig med bloggningen så det inte dröjer så länge till nästa gång.

Jag har ett litet projekt i mitt huvud som jag snart ska visa.
Det ska bara värka klart först.

;-)

1 kommentar:

Cecilia sa...

Jo, men jag känner igen mig. Bestämmer mig för att ta tag i bloggen igen men tiden vill inte räcka till! Du verkar ha haft en hel del för dig så tystnaden beror inte på att du inget haft att blogga om, tänker jag! :-)