tisdag 1 mars 2011

Cityslicker

Haha!!!
Man är väl en riktig cityslicker va!!

Bonussonen L har ju lägenhet i Götet.
Nu när han är i Moskva och pluggar så "hyr" pappan lägenheten.
Det betyder att pappan betalar hyran mot att vi (jag och nämnde pappa) får lov att nyttja
lyan under Ls frånvaro.

Natten mellan söndag och måndag flyttade alltså jag och sambon in i lilla ettan.
När vi nu ändå var på stan så passade vi på att gå på bio och även äta middag ute.
Så himla mysigt att promenera hem efter bion!
Slippa köra bil i en evighet innan man kommer hem liksom.

Himla trevligt!!

Som om denna utsvävning inte var nog passade jag själv på att träffa vänner på stan igår kväll.
Galej två dar på raken minsann!!

Det kändes nästan som att vara på semester när jag tog vagnen från Ejdergatan, bytte vid Ullevi Norra och klev av vid Kungsportsplatsen.
Klockan var sex på kvällen och det var fortfarande halvljust ute!
Det gick att förnimma lite lite vår i luften faktiskt!

Väldigt trevlig middag på Bee Bar i två goda vänners utomordentligt trevliga sällskap!
Den ena i middagssällskapet är DJ på BeeBar på lördagarna.


Erkänn coolt!!

Så skönt att kunna sitta i lugn och ro en kväll mitt i veckan utan att vara rädd att missa sista bonnatåget ner till Halland.
Spårvagnarna går ju mest hela tiden.
Väldigt praktiskt!

Ja det var en rolig semester hemma i Göteborg.

2 kommentarer:

Annsan sa...

Du får nog vända på bilden, så att vännen är till vänster i bilden, ha ha. Tack för igår förresten!

Cecilia sa...

Jag har legat med segelbåt i Göteborgs hamn en gång, vid operan, och lekt turist, det var jättemysigt fast jag bodde i Masthugget på den tiden...