torsdag 30 december 2010

Fale gott!!

Idag har jag varit på biblioteket i Kungsbacka och lånat på mig en bunt med böcker.
Jag blev plötsligt så sugen på att läsa om traditionella mönster.
Stickmönster menar jag då förstås.

Strumpstickor i bambu inhnadlades också.
Treor och treochenhalvor fattades här hemma.

Titta så mysigt det ser ut!
Stickor, stickbok och chokladpraliner!!!


















I paketet med fällarna och garnet från Fale Artut kom också en jättesöt ask med chokladbitar från Tinas Praliner.
En sån gullig överraskning.
Hon e la för söt Fale!

Jag o sambon tog oss just en god kopp eftermiddagskaffe med ljuvliga praliner till.


Har man sett på maken så välgjorda!
Två ljuvliga kulor med mums inuti och två fjälltoppar i guld med snö på.!!!

Försvinnande goda!!

2 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Det där såg gott ut. Mums.
Vill även önska dej Gott nytt År
Kram

fale artut sa...

Gott Nytt År!
Hälsa mannen!
Roligt att pralinerna smakade!
Jag tycker att hon gör fina och goda sådana!