tisdag 31 augusti 2010

Tomt

Måndag 23 augusti:

Det blev lite tyst när även L flyttat ut.
Bara jag o sambon i hela stora huset.

Det gick jättebra att flytta in L på Viebäck i söndags (22/8 alltså).
Han fick ett trivsamt rum med egen toa och dusch.
Vi hann in till Nässjö en sväng för att komplettera med ett par mattor,
galgar och en internetkabel.

Han kommer att få det jätteroligt där borta.
Det är värre för mamman....
uhhuuuuu

Nä, jag skojar!
Nästan säkert.
Det är allt jättehärligt att han hittat nåt som han vill göra.
Och det är härligt att bara vara själv också.
Det blir liksommer space i huvet.
Bara mig själv att tänka på.
Och lille sambon förstås!

På kvällen när jag kom hem från Viebäck åkte vi till Varberg för att fira syster A-M.
Hela klanen R och inre kretsen från Åsa deltog.
En trevlig stund.
När vi kom hem var jag helt slut.

I morse var jag på behandling hos Peter på Hälsa & Helhet.
Härligt!
Han är så bra.
Och jag sitter inte alls fast lika hårt längre.
Det släpper så fint när han knäcker numera.

När jag pratar om behandling o sånt kommer jag att tänka på en rolig bild jag tog i somras.
hm, det lät inte bra... i somras...
Precis som om sommaren var för längesen.
Aj vad ont det gjorde.
















Men i alla fall.
I Juli när jag o sambon lekte med vår nya kompostkvarn la sig plötsligt G raklång på altanen.
- Vad gör du? (ingen konstig fråga alls)
- Jag stretchar.
Haha vad jag skrattade!
Men det var sant.
Han hade fått stretchövningar av Magnus som han helt akut kom på att han bara måste utöva.
Apropå osteopater.

Inga kommentarer: