fredag 20 augusti 2010

Fint lotteri

JÄttegulliga Cecilia på Handarbetskorgen har ett fint lotteri för att fira sin ettårsdag som bloggare.
Fast jag såg att hon allt skrivit fina inlägg på sin första websida tidigare också.
Väldigt produktiv kvinna denna Cecilia.
I alla fall så är det ett väldigt fint pris hon lottar ut.















Härligt garn i höstfärger (preciiiis mina färger as a matter of fact)
Och jättefin sticka från KnitPro och en sjalnål från samma KnitPro.
Jag rekommernderar alla mina (stoooora horder av) läsare att genast gå inoch kommentera på Handarbetskorgen.
En kommentar är lika med lott i dragningen

2 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Har du kollat in denna nya boken från Marks o Kattens med dom härliga eco modellerna kolla på min sida.
Må gott i regnet.

Hoffmans Design sa...

Boken finns på Bokia i innerstaden. Där hittade jag den.
Kram