onsdag 26 maj 2010

Svalt men soligt

En sån fin morgon!
Idag jobbar jag hemifrån så redan vid halv 8 var jag på G i shorts och linne.
Måste visa min nya fina klocka från Clas i Sjön. 99:-















Matchar mina shorts fint tycker jag.
Det var ltie svalt i skuggan på altanen i morse.
Tur man har ett par fina Harika-socks att sätta på fötterna i det läget!

Nu vid 12-tiden är det varmt och gott så lunchen kommer att tillbringas i solstol.

Ikväll ska jag och sonen L på konsert och kolla på när dotter J  sjunger med sitt band.
Det är slutuppvisning i Js gymnasieskola. Alla esteterna har konsert på Elektronen i Kungsbacka.
Det ska bli så roligt. Gissa om jag kommer att plåta!!
Extrabatteriet som jag köpte i Maspalomas av "kines nissen" som sambon kallade den (enligt min mening) spanske butiksinnehavaren, ligger på laddning.
Det var ett väldigt bra köp.
När helts andan faller på att plåta en massa har jag alltid batterikraft med mig.
Ett i kameran och ett fulladdat i reserv.
Himla smart va!

Falekoftan ligger i soffan i delar och väntar på att bli ituklippt, ihopsatt och kantstickad.
Snaaart är den klar.
Tjo i solen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Var det hon som sjöng en duett?