onsdag 19 maj 2010

Sicka bra affärer...

 ...jag gjort idag!!
Jag säger som Emils pappa Anton!
Så mycket pengar har jag inte tjänat på länge!!


Kolla bara vilka kap!!
Finfina strumpor på Åhléns nedsatta från 119 till 30! Tjänat 89 kr/par












Och så dessa i en vacker lila färg, 50den. 
Nedsatta från 185 till 45!!
Tjänat 140 kronor!!














Det blir 318 kronor det!
Och det betyder att ansiktscremen, som jag har så svårt att överleva utan, blev gratis!
Strålande affärer!!
















Nedan brorsans nya båt. En Guy 27:a som bott på Styrsö.
Tills nu då..
Lite racing över designen tycker jag.














Min snygge sambo på bryggan efter jungfruturen.
Våran (sambons egentligen..) båt ligger bredvid.
De är kompisar Guyen coh Uttern.















Igår kväll var jag så slut efter vägsamfällighetsmötet att jag damp i säng redan kl halv nio efter att ha slumrat en stund i soffan.
Så går det när man inte hugger tag i sticket mesamma.
Det brukar hålla mig vaken annars.
Sov sött som ett barn och vaknade pigg och nyter kl sex i morse.
Det behövdes lite sömn.
Måste ju ladda lite också inför E:s kalas på lördag då det lär bli full sula.
På fredag kl 18 ska dotter A ha modevisning med sin skola Art College.
De ska hålla till på Naturhistoriska Museet.
Ska bli jättekul att se vad de gjort under detta året.

2 kommentarer:

Ann sa...

Underbart!!! Jag köpte kläder till Oskar på rea, tjänade 300:- som jag kan köpa något snyggt till mig för :-) :-) :-)

fale artut sa...

Mera pengar till garn eller krämen förstås.
Det ser Härligt ut med havet!
Ha en skön helg!