måndag 31 maj 2010

Nya projekt















Sockor på G till två söta tjejer som jag känner.
De vet inte om det än.
Jo, alltså att jag känner dem vet de.
Men de vet inte att de ska få sockor....

Väldigt söta garner.
Först provstickade jag.
Den ena tjejen gillar lila.
Den andra ska få nåt sött, som glass.
Nummer två och nummer fyra har jag bestämt mig för

Igår var det mors dag och trädgårdsdag.
Först måste man köpa rosa söta arbetshandskar.


Sen inspekterar man odlingarna.
Självsådd ruccola i den lilla lilla krukan tex.

Och så lite plantering av blommor i olika krukor.

Till sist planterades den inköpta tomaten i en kruka och ställdes bakom skyddande plastvägg.
I brist på växthus då...
Jag kallar anordningen för växthusatrapp.


Idag har jag varit hos fina kunden i Göteborg på fm.
Flugit till Stockholm på lunchen.
Varit hos en fin kund till i Stockholm.

När man vart så duktig hela dagen får man åka till dotter E och svärson D i Hökis och äta middag.
Väldigt gott och väldigt trevligt!!


Inga kommentarer: