lördag 17 april 2010

Las Palmas

Tredje rummet ok. FÖrst hamnade vi i ett rum utan safetybox.
I nästa rum kom det cigarettrök genom luftkonditioneringen.
I tredje rummet var visserligen safetyboxen låst, men där fick det vara npg med kiv.
De små söta reseledarna fick i uppdrag att fixa safetyboxen medan vi gick ut på stan.

Sicken trevlig stad! Vad roligt att se en riktig stad som vuxit fram naturligt. Väldigt olikt Maspalomas.















Vi strosade runt ett tag.
Satte oss på en plaza o tittade på fredagslivet.
Väldigt mycket folk ute. Och väldigt mycket ungdomar.
I en park var det nån slags mässa med en massa tält. Det handlade om genus trodde sambon.
Kul o se så mycket äkta spanjorer istället för bara tyskar, ha ha.

Jag har hittat en sån rolig butik. Dumt nog skrev jag inte ner namnet. Mitt minne....
Men om vi är kvar i morrn ska jag gå dit igen och köpa nåt. Så himla roliga kläder. Massa färger och...ja ni ska få se.
Här en bild från skylten nu sent på kvällen när de stängt.

Nä, jag måste bara dit o ta riktiga bilder....

Nu är det bäst att sova. Vi ska få informaton i morrn kl 9 lokal tid.
Buenas noches

1 kommentar:

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Härligt att du delar med dig av lite fina bilder!