onsdag 24 mars 2010

Skojarinte

Ja så säger ungdomarna här hemma. Typ så här:
-Det är skillnad på stickor och stickor, skojarinte.
Man säger skojarinte i ett ord snabbt med betoningen på inte.
Och vart vill jag komma med det snacket?

Jo jag har investerat. Stickning är ju en materialsport som Visa Lisa sa.















En rundsticka från Susanne´s.
Snacka om skillnad! Det blev en helt annan sjal-stickning med den här.
Ebenholts, det ni!














Med guldsiffror!
Bara en sån sak.
Och så här ser nya fina klockan ut. Lite ljusare grönt i själva boetten.














Jag är helfrälst. Tänk vad lite shopping kan förgylla livet!
Ändå är jag inte särskilt dyr i drift. Inte som en vän som "kräver" Bvlgari o sånt för att glädjas...

I morrn efter jobbet ska jag med söta vännen A på IHM Club. Vi ska mingla o dricka drinkar.
Tjo flöjt!!

Jojo, jag har stickat också. Min Haruni är allt dryg nu, långa varv.
Men med nya stickan går det ändå rätt fort.
Längtar efter att blocka den.

Mönsterrapporterna är lite enklare nu i slutet

Inga kommentarer: