torsdag 25 februari 2010

Nytt projekt

Senapsgult ryagarn från Normi i Partille, tvättat med hårbalsam för att göra det mjukare
Kid-Silk från Vendelas i Stockholm och
turkos silketråd från Chili Gredelin












































Rätt cool blandning tycker jag!

Jag måste lära mig kameran ordentligt!
Så att jag också kan göra sådär fina närbilder som Stickfrossa  har på sin blogg.
Well, det är i all fall meningen att det ska bli en kofta.
fortsättning följer....

Idag var jag på VÄLDIGT viktiga kundbesök i Gislaved och Reftele. Nä, Reftele ligger inte i Dalarna eller Norrland. .
Det trodde i alla fall jag först när jag hörde namnet.
Det ligger drygt 2 mil söder om Gislaved, på väg 153.
Och gissa vad för nåt mer som ligger utefter den vägen?
ULLAREEEEED!!


Mer info kommer i morrn....

Inga kommentarer: