lördag 30 januari 2010

Allting kommer till mig

Käre sambon har ju en digitalkamera ju!!!
Och jag får låna den hur mycket jag vill. Gulligt av honom.
Jag måste inte äga sakerna, bara jag har tillgång till dem, brukar jag säga.
Huset tex. Det är ju egentligen om man är krass Nordea som äger det.
Men det är ju faktiskt vi som bor här. Haha!

Alltså jag har egentligen också en digitalkamera, men den är kass. En Nikon3000 som käkar batterier.
Hinner knappt sätta på den innan den stänger av sig igen.
Well, i alla fall blir Harika sockan så här med G:s Milnolta. Något bättre färgåtergivning än med mobilen.
på bordet i skuggan, utan blixt

på golvet i skuggan utan blixt

på golvet i solen

2 kommentarer:

Ann sa...

Jättefina!!!

helena sa...

ååååååå mumms för fossingarna : )

Vilken härlig blogg - den är som solsken och en drink ... en bubblig ...med frukt ...
ja ... som ...sangria ...med apelsin och jordgubbar!
heja dig maggiMagi du é bäst!
kram1kram